ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ

ΑΝΑ ΕΤΙΚΕΤΑ

εκπαίδευση φοιτητών βιβλιογραφική εκπαίδευση πληροφοριακός γραμματισμός συγγραφή εργασίας πνευματικά δικαιώματα λογοκλοπή προφορική εργασία προπτυχιακή εργασίαπληροφοριακός γραμματισμός βιβλιογραφική εκπαίδευση δια βίου μάθησηπηγές πληροφόρησηςαξιολόγηση ιστοσελίδων διαδίκτυο εκτίμηση διαδικτυακών πηγώνβιβλιογραφική εκπαίδευση εκπαίδευση φοιτητών ξενάγηση βιβλιοθήκηςπληροφοριακός γραμματισμός βιβλιογραφική εκπαίδευση συγγραφή εργασίας προφορική παρουσίαση πνευματικά δικαιώματα λογοκλοπή επιστημονική επικοινωνίαταξιθετικόςταξιθετικόςράφιπαραπομπέςαναφορέςπαραπομπέςπαραπομπέςopac κατάλογοςλογοκλοπή πνευματική ιδιοκτησία πηγήπνευματική ιδιοκτησίαπνευματική ιδιοκτησίαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματικά δικαιώματα περιουσιακό δικαίωμα ηθικό δικαίωμαπνευματικά δικαιώματαπεριουσιακό δικαίωματαξιθέτηση ειδικές συλλογέςκλασική φιλολογία βιβλιογραφία παπυρολογία ψηφιακές κλασικές σπουδέςopac αναζήτηση κατάλογοςγκρίζα βιβλιογραφίαΠέργαμοςΠέργαμος αποθετήριο φοιτητές Pergamos repository studentsΗλεκτρονική Εκδοτική Ανοικτή Πρόσβαση αποθετήριο έρευνα περιοδικά Ημερίδα ΒΚΠopac αναζήτηση κατάλογος έρευνα βιβλιογραφία Ημερίδα ΒΚΠπληροφοριακός γραμματισμός Ημερίδα ΒΚΠΠέργαμος ψηφιακές συλλογές έρευνα Ημερίδα ΒΚΠ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Εισάγετε μία λέξη για αναζήτηση.

Αξιολογώ τις πηγές ΙΙΙ --Διαβάζω

Κατηγορία: Αξιολογώ τις πηγές, Φοιτητής, Επισκέπτης
02.11.2015
Προβολές:

Σχετικότητα

Είναι η έκδοση ή η ιστοσελίδα σχετική με το ερευνητικό σας αντικείμενο; Πόσο κοντά στα δικά σας ερευνητικά ενδιαφέροντα είναι το έργο, είναι ευρύτερη ή στενότερη η κάλυψη, μήπως φαίνεται σχετική αλλά η διαπραγμάτευση του θέματος αποδεικνύει κάτι άλλο,

Αντικειμενικότητα

Είναι έγκυρη και αντικειμενική η πληροφόρηση που δίδεται; Πρόκειται για προσωπική γνώμη, υπόθεση, αξίωμα ή αποδεδειγμένη πρόταση; Τα επιχειρήματα και η ανάλυση του θέματος τεκμηριώνονται επιστημονικά, λαμβάνονται υπόψη οι υπάρχουσες θεωρίες και απόψεις, η οπτική γωνία του συγγραφέα διακρίνεται καθαρά;  Διαφαίνεται  κάποια προκατάληψη, εμμονή ή αυθαίρετη κατεύθυνση; διαφαίνεται ενδεχομένως εμπορική εκμετάλλευση του περιεχομένου ιστοτόπου ή ικανοποίηση συμφερόντων χορηγών;

Επικαιρότητα    

Είναι επίκαιρη η διερεύνηση του θέματος; Γίνεται αναφορά σε νέες θεωρίες, βιβλία, απόψεις ; Υπάρχουν σύνδεσμοι σε ανανεωμένους ιστοτόπους ή βρίσκω νεκρούς συνδέσμους; Λαμβάνει υπόψη ο συγγραφέας την τρέχουσα έρευνα, το πιο πρόσφατα πορίσματα; Οι βιβλιογραφικές αναφορές βοηθούν στο ζήτημα αυτό.

Κάλυψη σε εύρος και σε βάθος

Εξετάζεται το θέμα στο χρονολογικό και γεωγραφικό εύρος που επιζητώ; Λαμβάνονται υπόψη οι ποικίλες θεωρίες και προσεγγίσεις; Επικεντρώνεται σε μια πτυχή ή ερευνά συνολικά το θέμα; Τεκμηριώνονται οι απόψεις του συγγραφέα από δεδομένα ή γεγονότα που γνωρίζω ως ακριβή;

Πρωτογενής ή δευτερογενής έρευνα

Αποτελεί πρωτογενή ή δευτερογενή πηγή; Παρουσιάζεται νέα θεωρία  ή μια έρευνα για πρώτη φορά, με νέες ανακαλύψεις και καινούρια στοιχεία, νέα επιστημονικά δεδομένα ή καινοφανή μεθοδολογία; Ή πρόκειται για επισκόπηση, κριτική εξέταση ή σύνοψη προγενέστερης έρευνας; Μήπως πρόκειται για ιστοσελίδα που περιέχει κυρίως συνδέσμους σε άλλες πηγές;

Συγγραφικό ύφος

Είναι ακαδημαϊκό το ύφος  και προσεγμένη η γλώσσα; αρμόζει στο γνωστικό αντικείμενο και απευθύνεται στην επιστημονική κοινότητα κατάλληλα; Μήπως είναι προκλητικό, εμπρηστικό ή χυδαίο;

Βιβλιοκριτικές

Πώς αντιμετωπίζεται η έκδοση από τις βιβλιοκριτικές; Αναζητώ κριτικές του βιβλίου από έγκριτα περιοδικά ή άλλες πηγές. Συγκλίνουν οι απόψεις για την αξία και τη συνεισφορά στην έρευνα του βιβλίου ή διαφαίνεται μια επιστημονική διαμάχη σχετικά με αυτό;


Δεν υπάρχουν σχόλια
Προσθήκη σχολίου

* - απαραίτητο πεδίο

*


*