• ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ >
  • Πρόγραμμα πληροφοριακής παιδείας για τους φοιτητές/τριες του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Τμ. Φιλολογίας. Κατεύθυνση Κλασικής Φιλολογίας

ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ

ΑΝΑ ΕΤΙΚΕΤΑ

εκπαίδευση φοιτητών βιβλιογραφική εκπαίδευση πληροφοριακός γραμματισμός συγγραφή εργασίας πνευματικά δικαιώματα λογοκλοπή προφορική εργασία προπτυχιακή εργασίαπληροφοριακός γραμματισμός βιβλιογραφική εκπαίδευση δια βίου μάθησηπηγές πληροφόρησηςαξιολόγηση ιστοσελίδων διαδίκτυο εκτίμηση διαδικτυακών πηγώνβιβλιογραφική εκπαίδευση εκπαίδευση φοιτητών ξενάγηση βιβλιοθήκηςπληροφοριακός γραμματισμός βιβλιογραφική εκπαίδευση συγγραφή εργασίας προφορική παρουσίαση πνευματικά δικαιώματα λογοκλοπή επιστημονική επικοινωνίαταξιθετικόςταξιθετικόςράφιπαραπομπέςαναφορέςπαραπομπέςπαραπομπέςopacλογοκλοπή πνευματική ιδιοκτησία πηγήπνευματική ιδιοκτησίαπνευματική ιδιοκτησίαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματικά δικαιώματα περιουσιακό δικαίωμα ηθικό δικαίωμαπνευματικά δικαιώματαπεριουσιακό δικαίωματαξιθέτηση ειδικές συλλογέςκλασική φιλολογία βιβλιογραφία παπυρολογία ψηφιακές κλασικές σπουδέςγκρίζα βιβλιογραφίαΠέργαμοςΠέργαμος αποθετήριο φοιτητές Pergamos repository students

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Εισάγετε μία λέξη για αναζήτηση.

Πρόγραμμα πληροφοριακής παιδείας για τους φοιτητές/τριες του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Τμ. Φιλολογίας. Κατεύθυνση Κλασικής Φιλολογίας

Κατηγορία: Κλασική Φιλολογία, Φοιτητής
16.11.2015
Προβολές:

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

Η έννοια της σύγχρονης βιβλιοθήκης

Η έννοια της Πληροφοριακής εκπαίδευσης

Συλλογή βιβλιοθήκης

Κατηγορίες και μορφές υλικού ή ανάγνωση βιβλιογραφίας

Πώς αναζητώ βιβλία/ άρθρα/πληροφορίες;

Πώς αξιολογώ το υλικό που βρίσκω;

Πώς εντοπίζω έντυπο υλικό που ψάχνω;

Πώς να χρησιμοποιήσω ορισμένα ειδικά βιβλία και περιοδικά;

Συμπεριφορά στο χώρο της βιβλιοθήκης;

Πώς να γράψω και να παρουσιάσω μια εργασία;

Δομή

Βιβλιογραφία και παραπομπές

Ηθική χρήση της πληροφορίας

Πηγές

Για να δείτε την πλήρη παρουσίαση, πατήστε εδώ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια
Προσθήκη σχολίου

* - απαραίτητο πεδίο

*


*