• ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ >
  • Αξιολογώ τις πηγές ΙΙ-- Ξεφυλλίζω/περιηγούμαι

ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ

ΑΝΑ ΕΤΙΚΕΤΑ

εκπαίδευση φοιτητών βιβλιογραφική εκπαίδευση πληροφοριακός γραμματισμός συγγραφή εργασίας πνευματικά δικαιώματα λογοκλοπή προφορική εργασία προπτυχιακή εργασίαπληροφοριακός γραμματισμός βιβλιογραφική εκπαίδευση δια βίου μάθησηπηγές πληροφόρησηςαξιολόγηση ιστοσελίδων διαδίκτυο εκτίμηση διαδικτυακών πηγώνβιβλιογραφική εκπαίδευση εκπαίδευση φοιτητών ξενάγηση βιβλιοθήκηςπληροφοριακός γραμματισμός βιβλιογραφική εκπαίδευση συγγραφή εργασίας προφορική παρουσίαση πνευματικά δικαιώματα λογοκλοπή επιστημονική επικοινωνίαταξιθετικόςταξιθετικόςράφιπαραπομπέςαναφορέςπαραπομπέςπαραπομπέςopac κατάλογοςλογοκλοπή πνευματική ιδιοκτησία πηγήπνευματική ιδιοκτησίαπνευματική ιδιοκτησίαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματική ιδιοκτησία πνευματικά δικαιώματαπνευματικά δικαιώματα περιουσιακό δικαίωμα ηθικό δικαίωμαπνευματικά δικαιώματαπεριουσιακό δικαίωματαξιθέτηση ειδικές συλλογέςκλασική φιλολογία βιβλιογραφία παπυρολογία ψηφιακές κλασικές σπουδέςopac αναζήτηση κατάλογοςγκρίζα βιβλιογραφίαΠέργαμοςΠέργαμος αποθετήριο φοιτητές Pergamos repository studentsΗλεκτρονική Εκδοτική Ανοικτή Πρόσβαση αποθετήριο έρευνα περιοδικά Ημερίδα ΒΚΠopac αναζήτηση κατάλογος έρευνα βιβλιογραφία Ημερίδα ΒΚΠπληροφοριακός γραμματισμός Ημερίδα ΒΚΠΠέργαμος ψηφιακές συλλογές έρευνα Ημερίδα ΒΚΠ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Εισάγετε μία λέξη για αναζήτηση.

Αξιολογώ τις πηγές ΙΙ-- Ξεφυλλίζω/περιηγούμαι

Κατηγορία: Αξιολογώ τις πηγές, Φοιτητής, Επισκέπτης
02.11.2015
Προβολές:

Σκοπός του συγγραφέα

Τι σκοπό θέτει ο συγγραφέας; Στον πρόλογο ή το εισαγωγικό κείμενο ή την περίληψη άρθρου ανιχνεύω τους στόχους του συγγραφέα, τι ακριβώς επιδιώκει με το βιβλίο/ιστότοπο, να αποδείξει μια θεωρία; να προωθήσει ένα έργο, έναν οργανισμό; να εκμεταλλευτεί εμπορικά ένα προιόν ή μια ιδέα;  Υπάρχουν εμπορικές διαφημίσεις στον ιστότοπο;

Κοινό που απευθύνεται

Σε ποιο κοινό απευθύνεται η έκδοση; Ο συγγραφέας απευθύνεται με το έργο του  σε ειδικό κοινό, σε φοιτητές ή σε διευρυμένο ακροατήριο, σε συγκεκριμένες ομάδες ή ηλικίες; Η αισθητική, η δομή και η διάταξη του ιστοτόπου προσφέρει ενδείξεις για τη στόχευση του κοινού.

Τεκμηρίωση

Υπάρχει επαρκής βιβλιογραφική ή άλλη τεκμηρίωση; Κοιτάω προσεκτικά τις βιβλιογραφικές αναφορές, αν υπάρχουν,  μέσα στα κείμενα αλλά και στη συγκεντρωτική βιβλιογραφία, είναι παλιά ή περιλαμβάνει και πρόσφατα έργα, είναι εκτενής ή ενδεικτική, αναφέρεται σε επιστημονικές πηγές ή κυρίως σε εκλαϊκευμένες. Ο ιστότοπος περιέχει αρκετούς συνδέσμους σε επιστημονικά έγκυρο υλικό; Λειτουργούν οι σύνδεσμοι  ή απλά αναπαράγεται η πληροφορία; Περιλαμβάνει παραρτήματα, σελίδες με άλλο υποστηρικτικό υλικό, πίνακες, διαγράμματα, εικόνες, στατιστικές πληροφορίες, επιστημονικά δεδομένα, ερωτηματολόγια κτλ;

Οργάνωση

Υπάρχει λογική και σαφής οργάνωση του υλικού; Προσέχω τη δομή και την οργάνωση του υλικού σε ενότητες και κεφάλαια, σε ιστοσελίδες και υποσελίδες, αρμόζει η δομή αυτή στη δική μου προσέγγιση; Με διευκολύνει να επικεντρωθώ σε συγκεκριμένα κεφάλαια, διαχωρίζονται οι πηγές (μαρτυρίες ή τα δεδομένα)  από τη δευτερογενή έρευνα; Τα παραρτήματα και τα ευρετήρια βοηθούν στην σφαιρική κάλυψη του θέματος, η σελιδοποίηση, οι χρωματικοί συνδυασμοί, οι γραμματοσειρές διευκολύνουν την ανάγνωση, την περιήγηση και την κατανόηση;


Δεν υπάρχουν σχόλια
Προσθήκη σχολίου

* - απαραίτητο πεδίο

*


*