Πληροφορίες Κειμένου

Ακολουθώντας τους συνδέσμους στο διπλανό παράθυρο μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα πρόσωπα, τα κείμενα ή τις σχολές.

 

Η ερευνητική ομάδα του προγράμματος εργάζεται για την καλύτερη ταξινόμηση και το διαρκή εμπλουτισμό των περιεχομένων του ΚΑΤΟΠΤΡΟΥ.

Οι πληροφορίες που εμφανίζονται στην παραπλεύρως σελίδα αποτελούν αντικείμενο διαρκούς επεξεργασίας με στόχο τη βελτίωση της εμφάνισής τους και την πληρέστερη συσχέτισή τους με τα υπόλοιπα δεδομένα του ΚΑΤΟΠΤΡΟΥ.

Επισήμανση: Σε ορισμένες περιπτώσεις, στους τίτλους των χειρογράφων εμφανίζονται σύμβολα του τύπου 1), 2), α), β) κ.λπ. Πρόκειται για χειρόγραφα που έχουν δεθεί στον ίδιο τόμο μαζί με άλλα, όχι απαραιτήτως συναφή, έργα. Οι παραπάνω προσδιορισμοί δηλώνουν τη θέση ενός συγκεκριμένου έργου σε έναν τόμο συσταχωμένων χειρογράφων. Επειδή συχνά αυτοί οι προσδιορισμοί επηρεάζουν την αλφαβητική κατάταξη των χειρογράφων, σε μελλοντική έκδοση του ΚΑΤΟΠΤΡΟΥ θα αντικατασταθούν με άλλες ενδείξεις που θα δηλώνουν τη θέση του χειρογράφου.


Τίτλος 1. Γεωργίου Σουγδουρή, Είς άπασαν την λογικήν του Αριστοτέλους μέθοδον προδιοίκησις (χρόνος συγγραφής 1702). [Ομοίου περιεχομένου με το χ/φον 45.] 2. Στοιχεία αριθμητικής, Κεφάλ. α´. Περί αρχών της αριθμητικής.

Είδος χειρόγραφο

Συγγραφέας Σουγδουρής Γεώργιος  

Χρονολογία συγγραφής 1702 - 1820

Τόπος συγγραφής Άγνωστη ,  άγνωστη

Αναφορές Αριστοτέλης, Λογική

Διαστάσεις 22,5x17

Αρίθμηση σελίδων α) φ. 58: 1 φ. 10-49ν (1-9, 50-58 άγρ.), β) σ. 175 (159-175 άγρ.), 2. (σ. 1-158)

Σχόλια Αποτελείται εκ δύο τεμαχίων. Ο Κατάλογος χωρίζει τα χειρόγραφα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης σε αυτοτελή (150), σύμμεικτα (29), και γραμμένα σε ξένη γλώσσα (18).

Θεματική κατηγορία Αριθμητική   Λογική  

Βιβλιοθήκες & Κατάλογοι
  1. Κοζάνη. Δημοτική Βιβλιοθήκη.   Κατάλογος:  Σιγάλας Αντώνιος, Αρχεία και βιβλιοθήκαι Δυτικής Μακεδονίας. (Ο Α´ τόμος του έργου "Από την πνευματικήν ζωήν των Ελληνικών Κοινοτήτων της Μακεδονίας", Θεσσαλονίκη 1939.) Ένδειξη:  44. [1.Αυτοτελή]

  Σχέσεις με άλλα κείμενα
Δεν υπάρχουν σχέσεις με άλλα κείμενα.

  Σχέσεις με άλλους λογίους
Δεν υπάρχουν σχέσεις με άλλα πρόσωπα